Az iszlám és a nők, avagy hölgyeim, legyenek résen!

Az iszlám és a nők, avagy hölgyeim, legyenek résen!

A Kölnben, Hamburgban, Stuttgartban, Zürichben, Salzburgban, Helsinkiben és más városokban történt incidensek elengedhetetlenné teszik, hogy utánanézzünk, mit is parancsol és tanít a Korán, valamint Mohamed próféta a nőkkel való bánásmódról.

Ez az összefoglaló a könnyebb tanulás végett nem az összes szabályt sorolja fel, csupán a legfontosabbakat, azonban így is megfelelő alapot ad.

A Korán és Mohammed próféta megkérdőjelezhetetlensége

Mint minden esetben, most is az iszlám két alapelvével kell kezdeni.

Az egyik alapelv, hogy a muszlimok szemében a Korán nem egyszerű vallási könyv, hanem maga egy istenség, azaz Allah szava, ezért azt földi halandónak átértelmeznie vagy felpuhítania nem lehet.

A másik alapelv, hogy Allah megparancsolta, hogy Mohammed próféta minden muszlim megkérdőjelezhetetlen példaképe (Korán 33.36, 4.65, 33.21), így amit Mohamed próféta tett, az helyes és követendő.

A megkérdőjelezés és a hitelhagyás büntetése: halál (Korán 4.89, Sahih al-Bukhari 9.84.57, Umdat Al-Salik o8.0 fejezet)

A férfi irányít, a nő engedelmeskedik, különben törvényes testi fenyítést kap

A Korán 4.34 megparancsolja: "A férfiak a nők irányítói, mert Allah az egyiküket olyannak teremtette, hogy túlszárnyalja a másikat, és mert vagyonukat költik (a nők eltartására). Így az erényes nők az engedelmesek, titokban őrizve azt, amit Allah őrzött. Ami pedig azokat illeti, akik részéről lázadozástól tartasz, szidd meg őket és űzd őket különálló ágyakba, és verd meg (ostorozd meg) őket. Azután ha engedelmeskednek neked, ne keress ellenük utat-módot. Lásd! Allah örökké magasságos, nagyszerű."

Mohammed próféta ezt fűzte hozzá:

Sahih al-Bukhari 52.250: "Ibn Abbas elmesélte, hogy hallotta, amint a Próféta mondta, ’Nem megengedhető egy férfinak, hogy egy nővel egyedül legyen, és egyetlen hölgynek sem szabad utaznia, kivéve egy muhrammal (azaz a férjével vagy egy olyan személlyel, akihez soha, semmilyen esetben nem mehet hozzá, pl. az apja, a fivére stb.)…"

Abu Dawud 11:2142: "Umar ibn al-Khattab elmesélte: A Próféta (béke legyen rajta) azt mondta: egy férfit nem fognak megkérdezni, hogy miért is verte meg a feleségét."

A Sahih Muslim 04:2127-ben szerepel, hogy Mohamed mellkason ütötte gyereklány-feleségét, Aishát, mert a lány engedély nélkül hagyta el a házat.

Egy nő tanúvallomása a felét éri egy férfi tanúvallomásának

A Korán 2.282 megparancsolja: "… És hívjatok tanúságtételre a férfijaitok közül kettő tanút. És ha két férfi nem lenne (kéznél), akkor egy férfit és két nőt…"

Mohamed próféta azt fűzte hozzá, hogy ez azért van, mert a nők erkölcstelenek, hálátlanok, és szellemileg fogyatékosok:

Sahih Muslim 142: "[Mohamed azt mondta]: ’Ó asszonynépség, alamizsnát kellene adnotok és sok megbocsátást kellene kérnetek, merthogy titeket láttalak nagy számban a Pokol lakói között.’ Egy bölcs hölgy közöttük azt mondta: ’Miért van az, Allah Hírnöke, hogy a mi népségünk van nagy számban a Pokolban?’ Erre a Szent Próféta ezt állapította meg: ’Túl sokat káromkodtok és hálátlanok vagytok házastársaitokhoz. Nem láttam senkit rajtatok kívül, aki józan észben annyira hiányt szenvedne, és aki a vallásban annyira elbukna, viszont (ugyanakkor) a bölcstől a bölcsességet megfosztaná.’ Erre a nő megjegyezte: ’Mi rossz van a józan eszünkkel és a vallásunkkal?’ Ő (a Szent Próféta) megállapította: ’Józan észbeli hiányosságotok (amit jól meg lehet ítélni abból a tényből), hogy két nő tanúsága egyenlő egy férfiéval; ez a józan észbeli hiányosság bizonyítéka.’"

Sahih Al-Bukhari 2658: "A Próféta (Allah áldása és békéje legyen rajta) azt mondta: ’Egy nő tanúsága nem a fele egy férfiénak?’ A nők azt mondták: ’Igen’. Ő azt mondta: ’Ez az eszének fogyatékossága miatt van.’"

A rabszolgasorba taszított nő házassága automatikusan felbomlik; rabszolgalányokat tartani törvényes

Miért fogott el a Boko Haram keresztény, az Iszlám Állam keresztény és jazidi nőket, és miért tartotta meg őket szexrabszolgának?

A Korán 33.50 megparancsolja: "Ó Próféta! Lásd! Törvényessé tettük számodra a feleségeidet, akikért a hozományt megfizetted, és azokat, akiket a jobb kezed birtokol azok közül, akiket Allah hadizsákmányként neked adott…"

Ha nem lenne tiszta, hogy milyen célra szánták azokat a nőket, akiket a muszlimok jobb keze birtokol, a Korán 23.1-6 megparancsolja: "Valóban sikeresek a hívők (…) akik őrzik erényességüket (azaz szemérmüket a törvénytelen nemi cselekedetektől), kivéve a feleségeiktől vagy azoktól (a rabszolgáktól), akiket a jobb kezük birtokol, mert ekkor mentesek a hibáztatástól."

A Korán 4.24 megparancsolja: "Szintén (tiltottak) a már házas nők, kivéve azok, akiket a jobb kezed birtokol…"

Ennek a kinyilatkoztatásnak az az alapja, hogy kezdetben a muszlimoknak úgy sikerült legyőzniük az ellenségeiket, hogy ott férfi nem maradt életben. A hunaini csata után azonban férfiak is fogságba estek, és egyes muszlimok nem tudták, hogy akkor most erőszakot lehet-e tenni a fogoly nőkön, mivel a férjük még életben van, így az technikailag házasságtörés lenne. Ekkor azonban Mohamed próféta kinyilatkoztatást kapott Allahtól, ami a muszlimok számára megoldotta a helyzetet.

Sahih Muslim 8:3432: "Abu Said al-Khudri (Allah legyen elégedett vele) elmesélte, hogy a hanaini csatában Allah Küldötte (béke legyen rajta) sereget küldött Autasba, és találkoztak az ellenséggel és harcoltak ellene. Legyűrvén és foglyul ejtve őket, Allah Küldöttének (béke legyen rajta) a követői úgy tűnt, hogy vonakodnak a fogoly nőkkel való közösüléstől, mert a férjeik többistenhívők. Azután Allah, a Legmagasságosabb, ezzel kapcsolatban ezt küldte alá: ’És a már férjes asszonyok (tiltottak), kivéve azok, akiket a jobb kezed birtokol (Korán 4.24)’ (azaz törvényesek számodra, miután az iddájuk /várakozási időszakuk/ véget ért.)"

Sunan Abu Dawud 2150: "Allah Küldötte katonai expedíciót küldött Awtasba a hunaini csata alkalmából. Összetalálkoztak az ellenséggel és harcoltak velük. Legyőzték őket és fogságba ejtették őket. Allah Küldöttének társai közül néhányan vonakodtak attól, hogy a női foglyokkal a férjeik jelenlétében, akik hitetlenek voltak, közösüljenek. Így Allah, a Magasságos, leküldte a Korán kinyilatkoztatását: ’És az összes házas nő (tiltott) számodra, kivéve azok (a foglyok), akiket a jobb kezed birtokol’…"

Az utazó támasza (Umdat al-Salik) egy fiqh (jogtudományi útmutató). Ennek o9.13 pontja kimondja: "Amikor egy gyereket vagy egy nőt foglyul ejtenek, az elfogás ténye által rabszolgává lesznek, és a nő korábbi házassága azonnal semmissé lesz."

Nem szükséges a feleség beleegyezése a házastársi együttlétbe

A Korán 2.223 megparancsolja: "Asszonyaitok termőföldek számotokra (hogy megműveljétek), úgyhogy menjetek a termőföldeitekbe, ahogyan csak akartok."

A nemi erőszak alapvetően a nő hibája

Ha egy nő nemi erőszak áldozata lesz, és ezt nem tudja bizonyítani, akkor őt ítélik el házasságtörésért vagy paráznaságért. Az iszlám jogrend felfogása szerint a szexualitással kapcsolatos cselekmények, ide értve a nemi erőszakot is, alapvetően a nő hibái, mert bizonyára ő csábította a férfit a rosszra.

Amikor Ausztráliában muszlimok tömegesen erőszakoltak meg ausztrál lányokat, a Sydney-ben élő Taj Din al-Hilali hitszónok a következőket mondta:

"Ha le nem takart húst viszel ki, és odakint az utcára teszed, vagy a kertbe vagy a parkba, vagy a hátsó udvarba letakarás nélkül, és a macskák jönnek és megeszik… akkor kinek a hibája: a macskáké vagy a le nem takart húsé? A le nem takart hús a probléma. Ha a nő a szobájában, az otthonában, a hidzsábjában (fejkendőjében) lenne, nem történt volna ilyen probléma."

A nőknek kötelező bebugyolálni magukat, tehát az nem egyéni döntés

Bizonyos muszlim nők szeretik azzal hitegetni a nyugatiakat, hogy a fejkendő vagy a testlepel viselése az ő döntésük, és azt senki nem kényszeríti rájuk. Ez hazugság.

A Korán 33.59 megparancsolja: "Ó Próféta! Mondd meg feleségeidnek és lányaidnak és a hívők asszonyainak, hogy húzzák a köpenyüket (fátylaikat) teljesen a testükre. Jobb lesz az, hogy úgy ismerjék őket (mint szabad, tiszteletre méltó nőket), hogy aztán ne háborgassák őket. És Allah mindig is gyakran megbocsátó, a legkegyelmesebb."

A parancsolat logikájában benne van, hogy aki nem takarja el magát, az nem muszlim és nem tiszteletreméltó nő, és lehet háborgatni.

Mohamed próféta ezt fűzte hozzá:

Abu Dawud 32.4092: "Aisha, Umm al-Muminin elmesélte: Asma, Abu Bakr lánya szellős ruhát viselve lépett be Allah Küldöttéhez (béke legyen rajta). Allah Küldötte (béke legyen rajta) elfordította tőle a tekintetét. Azt mondta: ’Ó Asma, amikor egy nő eléri a menstruációs életkort, nem illik neki, hogy a testének részeit kitegye, kivéve ezt és ezt, és a nő arcára és kezeire mutatott.’"

A pedofília törvényes

A Korán 65.4 megparancsolja: "És asszonyaid közül azoknak, akik a havibajos életkort már elérték, az iddah (előírt várakozási idő), ha kétségeid vannak (a menzeszükről), három hónap, és azoknak, akiknek még nincs havibajuk (azaz még mindig éretlenek), az iddahjuk (előírt várakozási idejük) ugyancsak három hónap, kivéve halál esetén (…)"

Három hónap után már látszik a terhesség, így válás esetén az apa személye egyértelmű, ezért a felnőtt nők esetében ez a szabály érthető. De vajon a pubertást még el nem ért lányoknál miért van szintén háromhónapos várakozási idő? Ez gyakorlatilag annak a beismerése, hogy őket ugyanúgy kezelik, mintha már menstruálnának, azaz lehet velük nemi életet élni.

Ennek bizonyítékát adta Mohamed próféta, minden muszlim megkérdőjelezhetetlen példaképe, aki körülbelül 50 éves volt, amikor elvett egy 6 éves lányt, Aishát, és amikor a lány 9 éves lett, elhálták a házasságot.

Sahih al-Bukhari 3896: "Hisham apja elmesélte: Khadija három évvel azelőtt halt meg, hogy a Próféta Medinába indult. Két évig vagy meddig maradt ott, és azután megírta a házassági (eljegyzési) szerződést Aishah-val, amikor a lány hatéves korú volt, és elhálta vele azt a házasságot, amikor kilencéves volt."

Sahih al-Bukhari 5158: "Urwa elmesélte: a Próféta megírta (a házassági szerződést) Aishával mialatt a lány hat éves volt, és elhálta vele a házasságát, amikor kilenc éves volt, és a lány vele maradt kilenc évig (azaz a férfi haláláig)."

Sunan Abu Dawud 2116: "Aishah azt mondta: Allah Küldötte feleségül vett, amikor hét éves voltam. (Sulaiman, a mesélő azt mondta: vagy hat éves.) Közösült velem, amikor kilenc éves voltam."

A muszlimok megpróbálhatják becsapni Önt azzal, hogy Aisha valójában már felnőtt nő volt. Ez egyrészt azért hazugság, mert több hadiszban (Mohamed próféta cselekedetei és tanításai) szerepel, és azok a saría (iszlám jogrend) részét alkotják; a másik ok alább olvasható.

Sahih al-Bukhari 6130: "Aishah elmesélte: Szokásom volt babákkal a Próféta jelenlétében játszani, és lánypajtásaimnak szintén szokásuk volt velem játszani. Amikor Allah Hírnöke belépett (a lakhelyemre), a lányoknak szokásuk volt elrejtőzni, de a Próféta hívta őket, hogy csatlakozzanak és játszanak velem."

Az iszlám tiltja a bálványok megjelenítését, mint például az embert formázó szobrokat és babákat. Éppen ezért egy felnőtt nőnek megtiltották volna, hogy embert mintázó babái legyenek, hogy arról már ne is beszéljünk, hogy egy felnőtt nő nem játszik játékbabákkal… Mivel azonban Aisha nagyon fiatal volt, nem követelték meg tőle, hogy ismerje ezt a szabályt.

Az utód megölése törvényes

Az utazó támasza (Umdat al-Salik) o1.2 kimondja: "Az alábbiakra nem vonatkozik a megtorlás: … (4) egy apa vagy anya (vagy az apjuk vagy anyjuk) megöli az utódját, vagy az utód utódját."

Mellékesen az o1.2 (2) kimondja, hogy ha egy muszlim egy nem muszlimot öl meg, arra sem vonatkozik a megtorlás. Csak hogy tisztában legyünk a dolgokkal…

Józan gondolkodású, szilárd önbecsülésű nő nem tér át

Ki az a nő, aki önként lemondana arról a jogáról, hogy a szava annyit ér, mint egy férfié, hogy cserébe csak a felét érje?

Ki az a nő, aki önként lemondana arról a jogáról, hogy azt vegyen fel, egyedül mozogjon, és azt tegyen, amit akar, hogy cserébe élete végéig az apja, bátyja, férje stb. testi fenyítéssel fenyegetve írja elő, hogy hogyan öltözzön, hova menjen, mit tegyen?

Eltekintek a tételes felsorolástól, hiszen így is nyilvánvaló: egyrészről egy józan gondolkodású, szilárd önbecsülésű nő sohasem tér át az iszlámra, másrészről az iszlám összeegyeztethetetlen a mi kultúránkkal.

Akkor kik térnek át?

Egy részük valamilyen fizikai adottság (pl. csúnyaság, kövérség, előrehaladott életkor) miatt nem talál társat a sajátjai közül, viszont valamilyen kapcsolatra vágyik, ezért aztán belemegy jogai csorbításába. Más részük eleve behódoló természetű, aki képtelen saját döntéseket hozni, ezért vágyik arra, hogy élete végig alárendeltként irányítsák.

Számunkra fontosabbak azok a lányok és asszonyok, akik túlságosan hanyagok, hogy utánanézzenek a dolgoknak, így amikor a behízelgő mosolyú, takiját, kitmant és egyéb hazugságot alkalmazó muszlimok mézesmázos hangon előadják nekik, hogy az iszlámban milyen megbecsült helyük van a nőknek, egyszerűen bedőlnek a trükknek. Amikor pedig ráébrednek a valóságra, igencsak kínkeservesen szabadulhatnak, ugyanis az iszlámban nincs vallásszabadság, és a hitehagyottakat a saría szerint halállal büntetik.

Ezért fontos az Ön szerepe, hogy a húgát, lányát, egyéb nőrokonait, valamint nőismerőseit felkészítse és felvértezze.

(Hidra – Kuruc.info)

Megtévesztés és rágalmazás az iszlámban, avagy egy eltérő kultúra álarca

Muszlim béke Európában: vígan üldözhetik a kereszténységre áttért pakisztáni családot

Megvan az Allahu akbár!-ral elkövetett terrortámadások tanulsága: az iszlám a béke vallása

Magukat kereszténynek valló hasznos idióták küzdelme az iszlamofóbia ellen – De mit mond a Korán a keresztényekről?

A mohamedánok ajánlata a "hitetleneknek": áttérés, alávetettség, halál

Miért viselkednek így a muszlim betolakodók? – A türelemnek semmi értelme a mohamedán fenevaddal szemben


Forrás:kuruc.info
Tovább a cikkre »