Következetes cenzúra az ARD híradójánál szíriaiak hazaáramlása elhallgatásában

Következetes cenzúra az ARD híradójánál szíriaiak hazaáramlása elhallgatásában

A Russia Today orosz tévéhálózat német nyelvű portálja arról ír, hogy tegnap a legnézettebb német híradó, a közszolgálati ARD Tagesschau (Tágeszsau) nevű napi híradója volt szerkesztője egy kollégájával panaszt nyújtott be az ARD ellen, amiért az következetesen elhallgatja azt az információt, hogy a szíriaiak hulláma tér vissza az országba. Az év első hónapjában 440 000 szíriai tért haza pontosan a szíriai kormány, valamint orosz és iráni szövetséges erők által felszabadított övezetekbe.

A Russia Today orosz tévéhálózat német nyelvű portálja arról ír, hogy tegnap a legnézettebb német híradó, a közszolgálati ARD Tagesschau (Tágeszsau) nevű napi híradója volt szerkesztője egy kollégájával panaszt nyújtott be az ARD ellen, amiért az következetesen elhallgatja azt az információt, hogy a szíriaiak hulláma tér vissza az országba. Az év első hónapjában 440 000 szíriai tért haza pontosan a szíriai kormány, valamint orosz és iráni szövetséges erők által felszabadított övezetekbe.

Megosztás:


Forrás:lovasistvan.hu
Tovább a cikkre »